تابلو تبلیغاتی در اصفهان

با توجه به جمعیت و تنوع سلایق مردم بهترین راه معرفی برند یا محصول استفاده از تابلو تبلیغاتی در اصفهان است. استان اصفهان دارای بزرگراه‌ها، بلوارها و پل‌های هوایی متعددی می‌باشد. پس استفاده از بیلبوردها برای تبلیغات راهکار موثر و مناسبی است.

شرکت‌های معتبر و بزرگ برای گسترش تبلیغات و برندسازی در ذهن مردم با به کار بردن همین بیلبوردها، بازخوردهای مسمر ثمری را دریافت می‌کنند. این بیلبوردها معطوف به داخل شهر نمی‌شوند، بلکه با نصب بیلبوردهای بین شهری نیز می‌توان میزان فروش قابل توجهی داشت.

روش های تبلیغات در اصفهان

انواع تبلیغات در اصفهان

تبلیغات در شهرهای بزرگ به انواع روش‌های مختلف انجام می‌پذیرد. از این نوع تبلیغات می‌توان به تبلیغ بیلبوردی، ترانزیت، چاپی، محیطی و آنلاین اشاره کرد.

تبلیغات بیلبوردی تنها یکی از روش‌های تبلیغاتی می‌باشد. شما می‌توانید با به کار بردن تابلوهای تبلیغاتی و استفاده از فضاهای تبلیغاتی دیگر داخل مترو و روی اتوبوس‌ها نیز کسب و کار خود را گسترش دهید.

در واقع مخاطبین شما مجبور به دیدن تبلیغات محیطی هستند. شاید رسانه‌های تبلیغاتی دیگر نتوانند تاثیرات این گونه تبلیغات را روی مخاطبین اطراف خود بگذارند. بنرها، بیلبوردها و تراکت‌های پخش شده در بین مردم موثرترین نوع معرفی یک برند یا محصول و خدمات آن هستند.

 

تابلو تبلیغات در اصفهان
انواع تبلیغات در اصفهان

البته بیشتر این تبلیغات هزینه‌های سنگینی در بردارند. از این جهت بیشتر کسب و کارها و صاحبان مشاغل قادر به پرداخت هزینه‌های زیاد نیستند. پس درست‌ترین راه برای چنین کسب و کارهایی استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

شرکت‌های بزرگ معمولا برای پیشرفت، فروش بیشتر و ماندگاری برند در ذهن مردم می‌توانند از تبلیغات ترانزیت بهره جویند. این تبلیغات روی وسایل نقلیه انجام می‌گیرند.

پس تبلیغات ترانزیت به تبلیغات موجود روی وسایل نقلیه که با هدف گسترش کار به انجام می‌رسند، گفته می‌شود. این نوع تبلیغات می‌توانند جامعه ی وسیعی را در بر بگیرند.

شاید بارها در سراسر شهر تبلیغاتی را به صورت پخش مستقیم در تلویزیون‌های شهری دیده باشید. این تبلیغات با هزینه‌های میلیونی یا میلیاردی انجام می‌پذیرد. پس حتما نیاز به بهره مندی از نظرات مدیران دیجیتال مارکتینگ هست.

 

روش های تابلو تبلیغات در اصفهان هنرسازه
نکات خیلی مهم درمورد تبلیغات در اصفهان

نکات مهم در هنگام طراحی و اجرای تبلیغ محیطی

برای بیشتر موثر واقع شدن و عدم هدر رفتن هزینه‌ها می‌بایست پس از تعیین متن یک تصویر، پیام تبلیغ، نوع تبلیغ و استراتژی برندینگ آن را نیز در نظر گرفت. همچنین برای داشتن تبلیغی موثر در ابتدا می‌بایست مخاطبین و بازار هدف خود را به درستی تعیین کنید.

پس از آن یک سنایو تبلیغاتی برای جذب بیشتر مردم بنویسید. برای پیشرفت خود باید کمپین‌های تبلیغاتی رقبا را در نظر گرفته و تحلیل و بررسی کنید. جهت ترغیب مخاطبین خود باید بتوانید یک پیشنهاد فوق العاده برای خرید محصولات خود دهید. بدین صورت دیگر هیچ فردی قادر به رد کردن محصولات شما نخواهد بود.

در طراحی آن نیز با انواع روش‌های تبلیغاتی، طراح می‌بایست با تعداد حروف کم متن خاصی بنویسد. دلیل به کار بردن این تعداد حروف کم، ترغیب مخاطب به خواندن و توجه به تبلیغ می‌باشد. در غیر این صورت متن‌های طولانی باعث جذب مخاطب نمی‌شوند.

مردم در حین راه رفتن و رانندگی کردن قادر به خواندن متن‌های طولانی نیستند. طراح در کمتر از 8 ثانیه فرصت جذب مخاطب بدون در خطر افتادن آن را دارد. پس طراحی تبلیغ به صورت بیلبورد، تابلو و سایر موارد بسیار حائز اهمیت است.

برای پیاده سازی طرح نیاز به نوشتن شماره تلفن روی بیلبوردها نیست. در حالی که از تابلوهای تبلیغاتی می‌توانید برای ارائه راه ارتباطی اقدام کنید.

 

انواع تابلو تبلیغات در اصفهان

انواع تابلوهای تبلیغاتی در اصفهان

بسیاری از صاحبان مشاغل برای معرفی کسب و کار خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. البته تابلو تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هست. پس هر مدل تابلو تبلیغاتی برای یک شغل مخصوصی قابل استفاده است. انواع تابلوها عبارتند از:

  • چلنیوم
  • نئون پلاستیک
  • یونولیتی
  • کامپوزیت
  • ترموود
  • فلکسی
  • پنل پلکسی
  • لایت باکس
  • سایر موارد

 

از تابلوهای مختلف تبلیغاتی می‌توان برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات در اصفهان استفاده کرد.

برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقالات مرتبط هر تابلو مانند مقاله تابلو چلنیوم در اصفهان و تابلو ترموود در اصفهان مراجعه کنید.

به کار بردن استندهای تبلیغاتی در پیاده روها، راهرو دانشگاه‌ها و درب مغازه‌ها می‌توان تبلیغات و انواع خدماتی که ارائه می‌دهیم را معرفی کنیم. هر کدام از تابلوها دارای خصوصیات ویژه و کاربردهای متنوعی است. در ادامه به انواع کاربردهای آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌ها و کاربرد تابلوهای تبلیغاتی در اصفهان

به طور کلی تابلوهای تبلیغاتی باید دارای خصوصیاتی از جمله:

  • مقاومت در برابر شرایط نامساعد محیطی مانند حرارت، رطوبت و سرما
  • نورپردازی قوی و حرفه‌ای
  • پیام رسانی مفهومی
  • رعایت چارچوب مناسب
  • داشتن عنوان مناسب
  • داشتن فونت و رنگ زیبا
  • جذب مشتری و پیام رسانی پر سرعت
  • مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی

بهره جستن از تابلوها با طراحی مدرن و پیام رسانی واضح، باعث معرفی برند، محصولات و خدمات می‌شود. در صورت استفاده صحیح از کاراکترها و نمادهای گرافیکی این تابلوهای تبلیغاتی نقش بسزایی در ترغیب مشتری نسبت به خرید کالا ایفا می‌کند.

محصولات جدید باید توسط همین نوع تبلیغات به مردم معرفی شوند. در صورت دیدن مداوم تبلیغات یک برند، مخاطب این برند را نزد خود حفظ می‌کند. به این صورت که با ورود به فروشگاهی و دیدن محصولات شما ترغیب به خرید محصول شما نسبت به سایر رقبا می‌شود.

معایب تابلوهای تبلیغاتی در اصفهان

از جمله معایب استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می‌توان به محدودیت در طراحی تبلیغ و قیمت‌های بالای آن‌ها اشاره کرد. قیمت‌های بالای این نوع تبلیغات محیطی باعث عدم استفاده از این تابلوها برای هر شرکتی می‌گردد. در صورت عدم آمادگی برای ارائه خدمات و محصولات به صورت گسترده، می‌بایست حتما شرایط را فراهم کرد و سپس آن را با تبلیغات محیطی به مردم عرضه کرد.

انواع ابزارهای رسانه‌ای

برای انتخاب مناسب ابزارهای رسانه‌ای حتما به نوع مخاطبین هدف خود، محل نصب و اجرای تابلو و تبلیغات باید دقت کرد. این ابزارها عبارتند از:

  • دیواری نویسی
  • استندهای تبلیغاتی
  • بیلبوردهای تبلیغاتی
  • تلویزیون‌های تبلیغاتی شهری
  • تبلیغات پل هوایی و عابر پیاده
  • تبلیغ‌های ترانزیت
  • لمپوست بنرها
  • استرابوردهای تبلیغاتی
  • انواع موقعیت‌های مکانی برای انجام تبلیغات

در صورتی که خواهان جذب مخاطبین و فروش بالا هستید، باید به انتخاب محل مناسب جهت انجام تبلیغات دقت زیادی کنید. همچنین برای هر محیطی مکان مناسبی را در نظر بگیرید.

مکان‌هایی که می‌توانید برای تبلیغ، بسته به شرکت و بودجه خود انتخاب کنید شامل:

جایگاه‌های سوخت

حتما به تابلوهای موجود بالای جایگاه‌های بنزین و گاز دقت کرده‌اید. بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف برای معرفی برند خود از این تابلو‌ها بهره می‌برند. در اطراف این مکان و روی دیوارها نیز تراکت‌های مختلف تبلیغاتی وجود دارند.

مراکز عمومی

فضاهای عمومی بهترین مکان برای تبلیغات و معرفی محصولات می‌باشد. فضاهایی مانند فروشگاه‌ها و مراکز خرید، مجتمع‌های تفریحی و توریستی و نمایشگاه‌ها مناسب برای تبلیغات چاپی و محیطی هستند.

پایانه‌های حمل و نقل عمومی

ایستگاه اتوبوس و مترو در اصفهان، فرودگاه، راه آهن و قطار شهری از جمله پایانه‌های حمل و نقل عمومی مناسب برای تبلیغات چاپی و محیطی است.

 

مشاوره رایگان برای تابلو تبلیغاتی در اصفهان
مشاوره رایگان برای تابلو تبلیغاتی در اصفهان

موقعیت‌های مکانی بین شهری

بزرگراه‌ها، جاده‌های بین شهری، اتوبان‌ها، عوارضی و پلیس راه‌ها از جمله مکان‌های بین شهری مناسب برای تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها هستند. بیلبوردها هم در شهر و هم در مسافت‌های بین شهری دارای کاربرد بسیاری هستند.

از بیلبوردها برای معرفی محصولاتی مانند برندهای مختلف گوشی‌ها، خدمات اینترنتی، محصولات شوینده و سایر موارد مشابه استفاده می‌شود. مکان قرار گیری این بیلبوردها معمولا در اطراف میدان‌های شهر و در بالای پل‌های عابر پیاده قرار دارند. پس کاربرد تابلوها در برندسازی و تبلیغات محیطی شرکت‌ها و کارخانه‌ها زیاد است.

مجموعه تابلو سازی در اصفهان هنرسازه با 10 سال سابقه و داشتن ماشین آلات مخصوص طراحی، ساخت و اجرای بروزترین انواع تابلوهای تبلیغاتی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان اصفهانی گرامی است.

این گروه تبلیغاتی دارای گرافیست‌های خلاق، سازندگان و مجریانی برای نصب و راه اندازی تابلو هستند. در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود